Na počátku stála originální myšlenka. Vtip jdoucí ruku v ruce s kreativitou propojený s útokem na jednu z největších lidských slabin – touhu po sladkém, po čokoládě!
Společnost Strauss Group z Izraele na to šla od lesa. A chloubu mistrů čokolád zabalila do toho nejoriginálnějšího, co mohla – do figurek Origamoo!
Origamoo ( anglicky kráva dělá „moo“ + myšlenka origami,) je název nejnovější kampaně výrobce čokolády z Izraele – společnosti Strauss Group. Celkem jeden milion čokoládových tabulek a každá s jiným kreativním obalem. K jeho vytvoření byl použit program HP SmartStream Mosaic. Ten samý, jež byl použit například pro kampaň Coca-Coly. Tisk tohoto „vynálezu“ byl proveden na HP Indigo, jenž dokáže pracovat s proměnnými daty.
Nutno podotknout, že společnost Strauss Group se tentokrát oprostila od své tradiční červené barvy a zvolila pro každou čokoládu jedinečnou grafiku a tím pádem i jedinečný obal. Součástí tohoto prvotřídního balení je i možnost propojení přes sociální média včetně návodu na složení obalu do origami figurky krávy – Origamoo!
Co všechno je ochotný udělat člověk pro jednu kostičku toho kakaového zázraku? A o co větší je touha po té sladké „dobrůtce“, když je vám s řádnou péčí servírována a navíc zabalena zajímavým způsobem?
Možnost sdílet se světem svůj obal od čokolády zní možná šíleně, na druhou stranu žijeme v 21. století, tak popusťte uzdu své fantazie! Mlsejte s vtipem a kreativně 😉