Výrobce nápojových obalů Rexam vytvořil pro energetické drinky Big Shock! limitovanou řadu designových plechovek Big Shock! Original a Big Shock! Gold.
Nutno připomenout, že značka Big Shock! je ve spojení s Danem Přibáněm a jeho žlutou kolonou trabantů na trhu již léta. Výrobce tak nyní sponzoruje i poslední cestu napříč Tichomořím a k této příležitosti vydává zbrusu novou limitovanou edici obalů.
Co se týče designu, vsadil výrobce na, v současné době velmi populární, vintage styl. Obrázky na obalech tak působí jakýmsi „otlučeným“ retro dojmem. Důkazem toho jsou obrázky razítek z pasu nebo mapové souřadnice, které mají přimět spotřebitele, aby se zapojili a sledovali 15000 kilometrů dlouhou dobrodružnou cestu.
Plechovky o objemu 500 mililitrů, vyrobené v závodu Rexam v Rakousku, budou k dispozici až do dubna. A to prostřednictvím různých českých a slovenských maloobchodních sítí.
„Sponzorství expedice Trabant je pro nás opravdu důležité, jelikož spojuje náš energetický nápoj, Big Shock! s touto vzrušující automobilovou akcí. Potřebovali jsme vytvořit design pro spojení obou našich Big Shocků se sportovními fanoušky a ke zvýšení povědomí o značce. S výsledkem jsme naprosto spokojeni,” říká s potěšením Petra Dlouhá, marketingová ředitelka.